Alla inlägg under januari 2013

Av knorran - 20 januari 2013 14:37

Nu va det längesen som jag skrev här.

Mycket har hänt sen sist både positivt och negativt.


Frågan är om man orkar dra upp allt. Ni vet ju det första inlägget... Det blev ju en dom.    En dom som nu är överklagad och nu är det denna väntan igen. Tror nästan att det är väntan som är jobbigast. Men men.. Jag håller tummarna på att nu Hovrätten förstår att jag faktiskt är oskyldigt dömd. Det är många som råkat ut för samma som mig och jag lider verkligen med dessa stackars människor. Som tack för det gångna året så äter man kortison för andra gången på en månad pga inflammation i kroppen som kom av stress.


Men nu vill inte jag bara beklaga mig. Jag mår faktiskt rätt bra iaf med tanke på vad som ligger i min ryggsäck. Jag har ju mina underbara barn som jag älskar mer än livet själv <3 Utan dom hade jag nog kastat in handduken för längesen.


Plugget är igång igen och det känns som om detta kommer bli MITT år. Mitt år fyllt med ny energi, träning, plugg, jobb och mina underbara barn. Mina underbara vänner som orkar att lyssna på mig då det känns som jobbigast.

Åh just nu så kan jag nog säga att jag älskar mitt liv.. (till och från)! Har ju även gått och blivit tant till en tok söt liten donna. En liten tjej som tog mig med storm. Sååå jag har väntat på att detta under skulle komma och snipp snapp så var man såld på detta söta under.


Nu så inväntar man att klockan ska slå öppning så man kan få åka och lägga sig i grillen så man kan få lite extra energi. Energi till att orka med lite mer pluggande. Och energi till att få ork till att hålla ut under den kommande veckan fylld av barn och rastningar av hunden som ganska nyligt blivit vår senaste familjemedlem.


Men men.. Ja det va väl lite av det som hänt just nu.. Ska försöka bättra mig på att skriva!


Tjing!!!

Ovido - Quiz & Flashcards