Direktlänk till inlägg 26 februari 2015

Full fart mot helgen!!

Av knorran - 26 februari 2015 12:58

Torsdag och imorgon är det veckans sista arbetsdag IGEN!

Helt sjukt vad tiden går fort.. :)


Igår fick jag mail från dagis där det så vackert stog att dom har stängt nästa vecka. Men va faaaan tänkte jag. Min vecka med kidsen och jag måste ha barntillsyn. Suck... Jahaa, hur faan ska jag lösa detta då?

Messade idag till tösens pappa och frågade hur hans kommande vecka ser ut. Galet fullproppad plus att han skulle resa bort i arbetet. Faaaaan!! Jaha.. ok dagis har stängt och jag har inte någon som kan passa bönan då jag jobbar.


Efter en timme så fick jag ett sms där det stog att han skulle bli hemma hela veckan då resan blivit inställd. Wohooo det finns en högre makt iaf tänkte jag!! Yes!! UNDERBART!!


Jag är inte troende... Långt ifrån.. Jag är så ateist som man kan vara. Men idag måste jag säga att den vänliga själ som vakar över mig har verkligen gjort ett utomordentligt arbete för att rädda min nästkommande arbetsvecka. Så mycket stress som släppt nu då det är fixat med tösens passning.


Till råga på det att passning löstes så fick jag även höra att mormors cancer har svarat på cellgifterna.. Så sjukt härligt att få höra.. Min älskade lilla mormor som ska vara gjord av stål.. Hoppas att den fortsätter att svara på gifterna så att vi får ha henne kvar ett tag till.


Ska nog köpa mig en triss nu då jag åker.. Kanske har tur att vinna tillbaka pengarna för den Hahahha


Ha en toppen dag, njut av solen för det ska jag göra iaf!


Tjing!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av knorran - 27 december 2020 13:55

Jul och nyår är den tid som är den jobbigaste för mig. Samma sak varje år.  Ständigt trött och orkeslös, värk varje dag och humöret tryter.   Julen har iaf varit bra. Nöjda barn är lika med en nöjd mamma. Fast känslan över att inte kunna ge d...

Av knorran - 1 mars 2019 10:46

Vad gör man då orken inte räcker till?  När man känner att man har inget kvar att ge.. När man tappat livsgnistan helt? Vad gör man när alla går emot en och man måste kämpa för att hålla sig flytande så man inte drunknar? Jag säger av mig delti...

Av knorran - 30 december 2018 09:50

Och ångesten håller krampaktigt sina klor kvar i mig. I år hade jag inte alls någon julkänsla för fem öre. Snarare ångest deluxe. Den där jävla ångesten... den förföljer mig som en skugga, smyger sig på mer och mer, gör allt så mycket värre än det ...

Av knorran - 12 oktober 2018 10:50

Ska hämta min dotter idag och vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Tankarna är på helt annan plats. Melissa Horn sjunger i hörlurarna och hennes texter speglar nästan mitt liv och känslor... Känslorna åker berg och dalbana as always..    D...

Av knorran - 14 augusti 2018 13:10

Kvar innan jag ska upp i tingsrätten igen. Blev stämd av mellansonens pappa på vårdnad, boende och umgänge. Mitt mående just nu är inte det bästa. Jag är rädd, sårad och full av ångest. Rädd att förlora min son, sårad av olika anledningar och har å...

Ovido - Quiz & Flashcards