Alla inlägg under mars 2019

Av knorran - 1 mars 2019 10:46

Vad gör man då orken inte räcker till? 

När man känner att man har inget kvar att ge.. När man tappat livsgnistan helt?

Vad gör man när alla går emot en och man måste kämpa för att hålla sig flytande så man inte drunknar?

Jag säger av mig deltidsumgänge med dottern då min ansökan om bostadsbidrag avslagits 2 ggr pga att dom anser att jag inte har min dotter deltid trots att både jag och fadern har meddelat att så faktiskt är fallet.

När man sedan riskerar att bli utan både vab och sjukpenning gör ju inte saken bättre. Har varit sjukskriven i 1 1/2 månad från jobbet nu pga av viss problematik, och nu får man höra att risken finns att jag inte får ersättning pga att jag kan hamna utanför garantin då jag inte kan redovisa två veckors sysselsättning i augusti/sep.

 

Vad händer då? 

Jo jag står utan bostad med mina barn på gatan. Jag säljer snart min kropp för att kanske få in en extra slant så jag slipper den situationen.

Livet rövknullar mig ständigt och jag vet inte hur jag ska få det att sluta!

Ovido - Quiz & Flashcards