Alla inlägg under juni 2013

Av knorran - 22 juni 2013 13:42

Midsommar har passerat med storm steg och nu vänder vi mot mörkare tider.


Hade en underbar dag igår med mina barndomsvänner och deras familj. Min gamla dagmamma haaha ja det va underbart. Barnfri som man va så hade man ju inte så mycket annat för sig tyvärr. Men härligt va det iaf.


Underbart väder, mumsig mat och underbart sällskap. Kan man begära mera? Ja mina barn då :) Men men.. Det som är lite tråkigt är att även fast jag verkligen njöt av gårdagen så ser jag så sjukt död ut. Det ser ut som om jag inte hade det så trevligt men så var ju inte fallet.


Har fått höra av en väninna att hennes granne sa att mina ögon har tappat gnistan. Att dom ser död ut. Kanske är så.. Men hur ska man kunna hitta tillbaka till det då? Få tillbaka livsglädjen?! När man väl har tappat den så verkar den vara väldigt svår att hitta tillbaka till. Jag vet ju lixom inte vart jag la den. Den är som bort blåst. Men är det någon som har lite över så är jag villig att ta lite :D


Har fått tag på en lägenhet och har flyttat in lite smått. Fullt möblerad utom säng och soffa. Min säng står där men inte min soffa, och jag vet inte hur jag ska få dit den då jag inte hittat någon som kan hjälpa mig än. Fast jag har ju inte frågat alla heller så..


Nu ska jag försöka få nån ordning på dagen då jag som var nykter igår (känns som om jag var packad) är sjukt trött i kropp och själ.


Så ha en underbar midsommar dag!

Ovido - Quiz & Flashcards